راهکارهایی برای کاهش دما در شهرها تیراندازی مرگبار در قوچان (۳۱ تیر ۱۴۰۳) تعریق بیش از حد بدن نشانه بیماری است امتحانات جبرانی دانش‌آموزان از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد پیش‌فروش پرواز‌های نجف با قیمت مصوب به‌زودی | نرخ بلیت از مشهد ۶ میلیون تومان مرزبانی فراجا: محور‌های مشترک مرزی ایران و عراق ویژه اربعین ۱۴۰۳ کنترل خواهد شد ثبت ۲ طلاق در ازای هر ۵ ازدواج! | دفاتر سنتی ازدواج و طلاق تخلفات زیادی داشتند روایتی از پزشک شهید مدافع سلامت، دکتر عبدالعلی خوارزمی انجام ۲۷ هزار آزمون کنترل کیفیت مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی در مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣١ تیر ١۴٠٣) | هشدار زرد؛ بارش رگباری باران، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزی سراسر کشور با شرکت ۶۰۰۰ نفر آغاز شد + برنامه مسابقات تنش آبی شدید در سایه عملکرد ضعیف مدیریت آب کشور پسر سابقه‌دار به تجاوز به دو دختر در تهران متهم شد سازمان بازرسی به انتصابات مدیران در شهرداری تهران ورود کرد تنش ناشی از اختلال ارزیابی تصویر بدنی در دختران شیوع بیشتری دارد آخرین وضعیت تب دنگی در کشور | یک مورد فوتی تب دنگی که بیش از ۸۰ سال سن داشت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعلام ضرورت حضور نماینده سازمان هواپیمایی در خراسان رضوی به دادستان کل کشور پلمب ۶ مرکز خدمات طب سنتی در مشهد بهسازی ۱۶۷۰ مدرسه تا پایان شهریور در خراسان‌رضوی سردترین و گرم‌ترین مراکز استان‌ها به روایت سازمان هواشناسی کشور مدیریت شایسته با تکیه بر دانشگاه
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣١ تیر ١۴٠٣) | هشدار زرد؛ بارش رگباری باران، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی

  • کد خبر: ۲۴۰۲۰۷
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣١ تیر ١۴٠٣) | هشدار زرد؛ بارش رگباری باران، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: از فردا بعدازظهر تا پایان هفته، استان تحت تأثیر جریانات ناپایدار جوی قرار می‌گیرد.

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار کرد: امروز، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر شده است؛ مبنی بر اینکه از فردا بعدازظهر تا پایان هفته، استان تحت تأثیر جریانات ناپایدار جوی قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: علاوه بر افزایش وزش باد در سطح استان، در نواحی بادخیز، وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود و در ساعات بعدازظهر، شاهد افزایش ابرناکی و رگبار‌هایی پراکنده توأم با رعدوبرق خواهیم بود.

شایان ذکر است که این وضعیت در نیمه شمالی و غربی استان شدت بیشتری خواهد داشت؛ به‌خصوص در روز سه‌شنبه (۲ مرداد ۱۴۰۳)، احتمال آب‌گرفتگی و و ایجاد رواناب در این نواحی وجود دارد.

به گفته وی، از بعدازظهر فردا تا پایان هفته، امکان انتقال ذرات گردوغبار از نواحی بادخیز به سایر نقاط، دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمای مشهد بین ٢٢ و ٣۵ درجه بوده است و امروز، دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣۶ درجه و در سردترین ساعات به ٢٣ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ١۵ درجه و سرخس با دمای ۴٠ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین وزش باد از تایباد با سرعت ٧٢ کیلومتربرساعت گزارش شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->